Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 24 kwietnia 2018

wiosenne akcenty na zimowych stronach

Cześć!

Ostatnio mam sporo spraw na głowie, więc praca z albumem idzie mi dość wolno, choć bardzo cieszę się, że w ogóle mam chwilę, by do niego usiąść :) tym oto sposobem przerabiam nadal zdjęcia z lutego. Wiosenna pogoda za oknem i wiosenne kolekcje od Simple Stories powodują, że w albumie zimę można znaleźć tylko na zdjęciach!



jedyny mroźny akcent to zimowy napis oraz zdjęcie z lodowiska. Bardzo mi takie rozwiązanie pasuje, bo za zimą baardzo nie przepadam!


W roli głównej złote naklejki od Simple Stories - pierwsza z kolekcji Always&Forever


... a druga z kolekcji I Am :) 



A jak wygląda zima w Waszych albumach? :)

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)