Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 13 stycznia 2018

Kolorowy sierpień

 Hej!


Witajcie w Nowym Roku!
Postanowienia i plany noworoczne poczynione? No to lecimy! ;)
Czy ktoś z Was zamierza rozpocząć swoją przygodę z Project Life właśnie w tym roku? Nowy Rok to zawsze świetny moment żeby zacząć coś nowego. ;)
A dzisiaj pierwsza część mojego sierpnia - coraz bardziej cieszę się, że jestem już tak blisko zaczęcia mojego trzeciego roku w albumie:

Na tej stronie kolory wybrałam baaaardzo letnie - odpowiednie zresztą do panującej aktualnie pogody. Rogi kart zaokrągliłam dziurkaczem Tonic Studios.


 Jak zwykle u mnie królują naklejki na folii, których wykorzystałam całe multum - od Simple Stories z kolekcji "Domestic Bliss" oraz "Hello Beautiful", od Studia Forty z kolekcji "Moonchild" oraz z książeczki z naklejkami "Love" od MAMBI.




Bardzo podobają mi się kwiatowe akcenty na stronach więc korzystając tego, że kwiaty z zestawu Simple Stories "Bloom" pasowały idealnie, postanowiłam je wykorzystać. Tutaj świetnie też sprawdził się chipboard z dniem tygodnia z zestawu  "Everyday Edition" Becku Higgins.





Aby dodać stronie trochę blasku i uzupełnić złoty akcent, który pojawił się na chipboardzie dodałam złote wypukłe gwizdki z kolekcji "Jouful". Jako inne małe akcenty dodałam też malutkie kwiatuszki z zestawu naklejek "Turn the page" Pink Paislee oraz kremowe i czarne enamel dotsy.





Nie mogłam się też oprzeć dodaniu ćwieka z letniej kolekcji Echo Park "




Wykorzystane materiały:



Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)