Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 9 stycznia 2018

kolejny rok z albumem :)

Cześć!

Możliwe część z Was wie, że rok w albumie zaczynam w połowie sierpnia ;) historia jest dość prosta - 4 albumy temu, na zlocie w Warszawie, uczestniczyłam w darmowym pokazie Project Life i wpadłam po uszy. Trochę czasu minęło, zanim skompletowałam kilka potrzebnych rzeczy na początek, więc ruszyłam dopiero w sierpniu. I tak już zostało :) powiem Wam, że oprócz Nowego Roku, początek albumu we wakacje to super sprawa - przy otwarciu albumu witają nas ciepłe i radosne dni :)

Poniższa strona to początki września i wieeelkie grzybobranie! W tym roku lasy były bardzo łaskawa, a że uwielbiam chodzić po lesie i zbierać grzyby, w ten tydzień jeździłam prawie codziennie :) świetnie wpasowały mi się karty z kitu Fresh. W końcu przekonałam się trochę do czarnych napisów na kartach :)


Jako że mam ogromną słabość do kwiatków, wciskam je gdzie się da. Tutaj o dziwo jedynie mały akcent, naklejka z zestawu Pink Paislee.


Kolejna naklejka - tym razem z zestawu od MAMBI - wpasowała mi się w klimat leśny idealnie :)



Buziaki!


Wykorzystałam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)