Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 25 stycznia 2018

dla miłośników formatu MINI

Hej!


Dziś znów o albumie, ale tym razem w wersji mini. Mowa o albumie instax, który nadaje się do zdjęć z aparatu instax mini. Od jakiegoś czasu wzdychałam do tego aparatu, a że w grudniu miałam swoje święto - dostałam go w ramach prezentu :) od razu pomyślałam o tym mini albumiku. Uwielbiam takie formaty! Nie byłabym sobą, gdybym nie ozdobiła go trochę.


Powiem Wam, że album idealnie nadaje się do wykorzystania resztek papierów :D koszulki zmieszczą kartę w formacie zaledwie ok. 5,5x8,7cm.




Tutaj docięłam kartę z core kitu Fresh




Poza tym jeśli mini album, to muszą być też mini naklejki :D ostatnio w sklepie przybyło mnóstwo wzorów - szczególnie polecam te od Dear Lizzy!


Jeśli posiadacie aparaty instax - serdecznie polecam te albumy - zdjęcia mamy w jednym miejscu a dodatkowo możemy je ozdobić!

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)