Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 listopada 2017

Albumowe kontynuacje.

Hej!


Dzisiaj znów przychodzę do Was z Project Life'ową inspiracją.
 Prawda jest taka, że ostro wzięłam się do uzupełniania zaległości bo niedługo będziemy mieć koniec roku a ja w moim albumie jestem dokładnie w połowie. ;)


Aby obie strony do siebie pasowały (czyli ta, oraz ta którą pokazywałam Wam poprzednio) wykorzystałam podobne kolory, czyli biel, fiolet i odrobinę granatu tym razem wzbogacając je jeszcze o odrobinę zieleni.


Tak więc karta "tytułowa" powstała z pięknej karty z wianuszkiem od Family Portraits oraz napisu z zestawu naklejek z kolekcji "Moonchild" Piątku 13 oraz Studia Forty.


Dalej już poszło łatwo - postawiłam na minimalną ilość dodatków, ponieważ same zdjęcia wydały mi się dosyć różnorodne. Tak więc zwykłe białe naklejki z napisami od Simple Stories wzbogaciłam o granatowe akcenty z arkusza naklejek Jillibean Soup.




Nie mogło oczywiście też zabraknąć złotych transparentnych naklejek od Simple Stories. 





Tak jak ostatnio wykorzystałam też papier w kropeczki z kolekcji "Moonchild", który skradł moje serce.


Złoto pojawiło się też dzięki naklejkom od Heidi Swapp. Użyłam zarówno napisu, jak i gwiazdek.




Oprócz papieru Piątku 13, użyłam też fioletowego arkusza z kolekcji Shimelle "Little by Little".


Mam nadzieję, że Wy działacie w swoich albumach równie intensywnie jak ja. ;)
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)